Kundebetjening
Læs om, hvad du kan lære her.
Se eksempler på problemer og deres løsning.
Få et overblik over, hvordan teorien hænger sammen.
Læs om og se hvordan teorien virker.
Se eksempler på, hvordan du bruger teorien i praksis.
Få en oversigt over, hvordan du kommer i gang.
Her kan du hente mere materiale.
Test om du har nået målene.
Vejledning til læringsstile
Information om læringsobjektet
Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)
Læs mere

Kundebetjening 1

Lise arbejder i en forlagsvirksomhed, der skriver bøger til uddannelsesinstitutioner. Hun arbejder som kontorassistent, og hendes arbejdsopgaver er bl.a. at tage imod bestillinger og hjælpe kunder, i fald der opstår problemer i forbindelse med deres bestillinger.

Lise får en opringning fra en meget utilfreds underviser på en handelsskole. Han har bestilt et sæt bøger hjem til sin klasse, der skulle være ankommet denne dag. Men det er de ikke, og underviseren skal bruge bøgerne dagen efter.

Hvad vil du foreslå Lise at gøre?

|næste|

®  @ventures, Kompetencecenter for e-læring © 2024