Kundebetjening
Læs om, hvad du kan lære her.
Se eksempler på problemer og deres løsning.
Få et overblik over, hvordan teorien hænger sammen.
Læs om og se hvordan teorien virker.
Se eksempler på, hvordan du bruger teorien i praksis.
Få en oversigt over, hvordan du kommer i gang.
Her kan du hente mere materiale.
Test om du har nået målene.
Vejledning til læringsstile
Information om læringsobjektet
Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)
Kom godt i gang

Forberedelse
Forbered dig inden dit møde med kunden.
Sæt dig ind i de oplysninger, du kan få om den typiske kundes kvarter, boligform, familiesammensætning og alle andre forhold, der har betydning for, hvad den typiske kunde rent faktisk ønsker at købe. Jo mere forberedt du er, desto mere respekt vil kunden have for det, du siger.

Salgsmateriale
Sørg altid for at have evt. salgsmateriale ved hånden. Hav brochurer og billedmateriale klar.

Du skal ikke bombardere kunden med muligheder, så det til sidst bliver umuligt at vælge, men du skal vise bredden og dybden i valgmulighederne.

®  @ventures, Kompetencecenter for e-læring © 2024