Kundebetjening
Læs om, hvad du kan lære her.
Se eksempler på problemer og deres løsning.
Få et overblik over, hvordan teorien hænger sammen.
Læs om og se hvordan teorien virker.
Se eksempler på, hvordan du bruger teorien i praksis.
Få en oversigt over, hvordan du kommer i gang.
Her kan du hente mere materiale.
Test om du har nået målene.
Vejledning til læringsstile
Information om læringsobjektet
Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)
Kom godt i gang

Indvendinger
Når du er kommet i kontakt med kunden og har været igennem den indledende kontakt, skal du i gang med selve salgspræsentationen. Lyt efter indvendinger og købssignaler. Du må ikke overhøre indvendingerne. De skal tages alvorligt, og der skal svares korrekt på dem.

Købssignaler
Det er de signaler, der viser, at kunden er interesseret i din vare. Købssignaler kan evt. være:

Afslutning af salget
Når du møder købssignaler, skal du forsøge at afslutte salget. Forsøg ikke at presse en beslutning igennem, men hvis kunden allerede har besluttet sig, er der ikke grund til at bruge mere tid på at tale om produktet.

®  @ventures, Kompetencecenter for e-læring © 2024